بارسلونا می‌خواهد مهاجم هلندی تیم خود را به فروش برساند

بارسلونا می‌خواهد مهاجم هلندی تیم خود را به فروش برساند

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف کشور اسپانیا به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، به نظر می‌رسد که مدیریت آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون در فکر فروش و واگذاری ممفیس دپای، مهاجم ملی‌پوش و هلندی ترکیب تیم خود می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از هلنا از کوپه، مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌خواهند که در طول مدت زمان همین پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری، ممفیس دپای، مهاجم تیم ملی فوتبال هلند و ستاره خط حمله آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون را به فروش برسانند؛ زیرا ممفیس دپای در ترکیب این تیم کاتالانی دیگر جایی ندارد.

ممفیس دپای در صورت دریافت رضایت‌نامه از مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا مشکلی با جدایی از این تیم ندارد، اما مدیریت کاتالان‌ها برای فروش ممفیس دپای مبلغی در حدود رقم پانزده میلیون یورو می‌خواهند که این موضوع کار را سخت می‌کند.

بارسلونا با وجود تمدید عثمان دمبله و خرید رافینیا دیاز و روبرت لواندوفسکی نیازی به ممفیس دپای نمی‌بیند. از طرفی بارسلونا می‌خواهد در صورت امکان داشتن، ممفیس دپای را در معامله ژول کونده قرار دهد.

مدیریت باشگاه سویای اسپانیا به جذب ممفیس دپای علاقه‌مند است و از طرفی بارسلونا هم ژول کونده را می‌خواهد؛ اما سویا برای فروش کونده فقط پول نقد می‌خواهد.

9404