توضیحات مولر درباره ترک مونیخ و برنامه‌هایش برای پس از بازنشستگی

توضیحات مولر درباره ترک مونیخ و برنامه‌هایش برای پس از بازنشستگی

پايگاه خبری فوتبالی - توماس مولر مثل همیشه از حضور در تیم شهر مونیخ ابراز رضایت کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، توماس مولر، هافبک - مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و ستاره خطوط میانی و حمله باشگاه بایرن مونیخ یکی از بازیکنان تاریخ باشگاه باواریایی است که هرگز لباس تیمی دیگر را به تن نکرده است. مولر که قراردادش را نیز تا سال 2024 میلادی با مونیخی‌ها تمدید کرده، اعلام کرد که از حضور در بایرن مونیخ احساس رضایت دارد و گفت: "من در این‌جا روابط دوستانه طولانی مدتی دارم. فارغ از این‌که این جا بزرگ شدم یا نه، ترک مونیخ آسان نیست."

وقتی از مولر پرسیده شد که چرا تصمیم گرفته برای همیشه در اف سی بایرن بماند، چنین پاسخ داد: "این یک پاسخ ساده دارد؛ زیرا من همه چیزهایی را که در فوتبال حرفه‌ای از آن لذت می‌برم، در این‌جا دارم. من نمی‌توانم بگویم که وضعیت در جای دیگر چگونه است. اما در این‌جا من قطعا می‌دانم که برای عناوین هم در سطح ملی و هم در سطح بین‌المللی شانس دارم. ما در ده تا پانزده سال گذشته قهرمانی‌های زیادی را به دست آورده‌ایم و همیشه برای قهرمانی اروپا شانس داشتیم. در بخش ورزشی شرایط بایرن فوق‌العاده است و به هیچ وجه خسته‌کننده نیست."

مولر در واکنش به این‌که آیا در قراردادش بندی وجود دارد که در صورت رعایت برخی پارامترها، تا سال 2025 میلادی تمدید شود، گفت: "نه، هیچ بندی وجود ندارد. در ذهنم این است که تا سال 2025 میلادی در بالاترین سطح بازی کنم. نمی‌دانم که آیا این اتفاق خواهد افتاد یا خیر؛ اما این برنامه من است و تغییری نکرده است."

اما بازیکن افسانه‌ای بایرن مونیخ در پاسخ به این پرسش که پس از بازنشستگی چه خواهد کرد، می‌گوید: "من در مرحله‌ای از حرفه‌ام هستم که نمی‌توانم به آن فکر نکنم؛ اما با قاطعیت نمی‌توان نظر داد. زیرا من به تمرکز بیش از حد نیاز دارم تا بتوانم در این سطح ادامه دهم. به همین دلیل است که نمی‌توانم فکرم را مشغول چیزهای دیگر کنم. من راحت هستم، هیچ فشاری احساس نمی‌کنم و گزینه‌های مختلفی برای بعد از بازنشستگی‌ام دارم."

9404