ستاره باتجربه بایرن مونیخ فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال ملی ندارد

ستاره باتجربه بایرن مونیخ فعلا قصد بازنشستگی از فوتبال ملی ندارد

پایگاه خبری فوتبالی- توماس مولر راجع به بازنشستگی‌اش از فوتبال ملی پس از یورو؛ هنوز به بازنشستگی فکر هم نمی‌کنم.

به گزارش فوتبالی، پس از اعلام شوکه‌کننده بازنشستگی تونی کروس از فوتبال ملی و باشگاهی، توماس مولر هم در کنفرانس مطبوعاتی در کمپ تمرینی تیم ملی آلمان، به سوالات خبرنگاران درباره آینده‌ی خود پاسخ می‌دهد.

توماس مولر ۳۴ ساله که در ابتدای فصل ۲۰۲۳-۲۰۲۴ نیز قرارداد خود را تمدید کرده بود، اکنون در آستانه‌ی ورود به آخرین سال قرارداد خود با این باشگاه به سر می‌برد.

هنگامی که از او درباره‌ی خداحافظی از بازی‌های ملی و باشگاهی سوال شد پاسخ داد: «خداحافظی از تیم ملی؟ هنوز به بازنشستگی فکر هم نمی‌کنم. ما در تیم ملی وظیفه‌ای داریم و فقط روی آن مترکز هستیم و خواهیم دید در آینده چه اتفاقاتی می‌تواند رخ دهد. همچنین ۱ سال از قراردادم با بایرن مونیخ باقی مانده است و نمی‌خواهم مدیران باشگاه را با خداحافظی‌ام ناامید کنم زیرا می‌دانم آن‌ها به من متکی هستند.»

توماس مولر تحت نظر توماس توخل، نقش کم‌رنگی در ترکیب اصلی بایرن مونیخ ایفا کرده بود؛ اما با خروج توخل و ورود وینسنت کمپانی، توماس مولر چشم‌به‌راه رویارویی با ایده‌های وینسنت کمپانی‌ست تا از نقش خود در تفکرات این مرد بلژیکی مطلع شود تا شاید خداحافظی‌اش را به تعویق بیاندازد.

در بازی‌های ملی نیز یک یوروی موفق، می‌تواند پایان کار مرد محبوب آلمانی باشد؛ زیرا در جام جهانی ۲۰۲۶، او ۳۶ ساله خواهد بود و با حضور ستارگانی چون جمال موسیالا، فلوریان ویرتز و ایلکای گندوغان، او به سختی می‌تواند جایگاه مناسبی در تیم ملی کسب کند.

1428