لواندوفسکی در بارسلونا چقدر دستمزد می‌گیرد؟

لواندوفسکی در بارسلونا چقدر دستمزد می‌گیرد؟

پایگاه خبری فوتبالی - روبرت لواندوفسکی به طور رسمی به بارسلونا پیوست و بدین ترتیب آبی و اناری پوشان این مهاجم لهستانی را که فاتح کفش طلای اروپا در فصل اخیر شد را به تیم خود اضافه کردند.

به گزارش فوتبالی، اوضاع مالی بارسلونا در حال حاضر جالب نیست و همین قضیه موجب شده است تا توجه ها به قرارداد روبرت لواندوفسکی و میزان دستمزدی که او در بارسلونا دریافت می کند، افزایش پیدا کند.

به گفته فابریزیو رومانو، خبرنگار سرشناس حوزه نقل و انتقالات، روبرت لواندوفسکی قرار است در بارسلونا سالانه حدود 9 میلیون یورو دستمزد بگیرد. بارسلونا برای خرید او با تمام بند هایی که در قرارداد لواندوفسکی گنجانده شده، مبلغ 50 میلیون یورو به بایرن مونیخ داده است. اولین تماسی که ژاوی با لواندوفسکی برای انتقال او به بارسلونا گرفت، در فوریه گذشته بود و بدین ترتیب سرمربی بارسلونا از آن زمان با لواندوفسکی در ارتباط است. ارتباط خوبی که خوان لاپورتا با ایجنت لواندوفسکی دارد، موجب شده تا این انتقال در نهایت صورت بگیرد و روبرت لواندوفسکی راهی بارسلونا شود.

در هر صورت باید دید که اوضاع برای این مهاجم لهستانی در بارسلونا به چه شکل پیش می رود و او می تواند درخشش خود در بایرن مونیخ را در بارسلونا هم تکرار کند یا خیر.

1470