واکنش توخل به کارزار مجازی هواداران بایرن مونیخ برای حفظ سمتش

واکنش توخل به کارزار مجازی هواداران بایرن مونیخ برای حفظ سمتش

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی بایرن مونیخ به کارزار مجازی هواداران این باشگاه که خواستند او را در سمتش حفظ کنند، واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی، در اوایل ماه فوریه، بایرن مونیخ به صورت رسمی اعلام کرد که در پایان فصل با توماس توخل قطع همکاری خواهد کرد. این تصمیم به این خاطر گرفته شد که باواریایی ها در کورس قهرمانی از لورکوزن عقب افتاده بودند و نتوانستند از عنوان قهرمانی خود دفاع کنند و همچنین از رقابت های جام حذفی، کنار رفته بودند. 

اما بایرن موفق شد با غلبه بر آرسنال، راهی مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا شود و حالا در این مرحله باید با رئال مادرید دیدار کند. از آن موقع، هواداران بایرن احترام بیشتری به توخل گذاشتند و حالا یک کارزار مجازی راه انداختند که او را در سمتش حفظ کنند. تاکنون بیش از 13 هزار امضا جمع شده است. 

توخل در این باره گفت: "خوشحالم که هواداران چنین نظری دارند، اما ماندن یا نماندن من، در حال حاضر اولویت نیست و نباید هم باشد. در 11 روز آینده، ما فقط به فوتبال فکر می کنیم، نه چیز دیگری. می خواهیم از تمام قدرت خود بهره ببریم تا بوندس لیگا را به بهترین شکلی که می توانیم، به پایان برسانیم و نتایج خوبی بگیریم و سپس راهی فینال لیگ قهرمانان شویم."

4416