تکرار قاب تکراری فصل قبل؛ سون می‌سازد، کین می‌نوازد!

تکرار قاب تکراری فصل قبل؛ سون می‌سازد، کین می‌نوازد!

پایگاه خبری فوتبالی - تاتنهام با هدایت آنتونیو کونته و چهره های جدیدی نظیر ریچارلیسون قطعا یکی از مدعیان فصل آینده و یکی از قدرتمندترین تیم های فصل پیش رو خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، تاتنهام در ادامه تور پیش فصل خود در ورزشگاه جام جهانی سوون به مصاف سویا رفت که این بازی با نتیجه یک بر یک به اتمام رسید اما نکته جالب این جا بود که یک تصویر تکراری در این بازی ثبت شد: سون هیونگ مین ستاره کره ای موقعیت ساخت تا هری کین گلزنی کند، تصویری که در سالهای اخیر بارها دیده ایم و احتمالا در فصل جاری نیز بارها تماشا خواهیم کرد. سون و کین در سالهای اخیر با گلهایشان نقش مهمی در تاتنهام داشته اند و سال گذشته نیز به صعود غیرمنتظره این تیم به لیگ قهرمانان اروپای 23-2022 کمک کردند.

کونته در این بازی از مثلث مخوف هجومی خود با حضور سون-کین-ریچارلیسون در ترکیب اصلی استفاده کرد. لوکاس مورا دیگر عنصر هجومی مهم تاتنهام در سیستم 3-4-3 در پست هافبک راست قرار گرفت و سسنیون نیز در سمت چپ قرار گرفت تا هم در دفاع و هم در حمله نقش داشته باشد.پریشیچ فرصت حضور در میدان را پیدا نکرد اما کولوسفسکی به عنوان یار تعویضی وارد زمین شد. تک گل سویا توسط ایوان راکیتیچ هافبک سابق بارسلونا به ثبت رسید.

4125