طلسم پایان‌ناپذیر هری کین: آقای گلِ بدون جام!

طلسم پایان‌ناپذیر هری کین: آقای گلِ بدون جام!

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن بزرگی نظیر هری کین در سن 30 سالگی هنوز حتی یک جام هم در سطح ملی و باشگاهی در کل دوران فوتبالش کسب نکرده است!

به گزارش فوتبالی، طلسم عجیب هری کین به این شکل است که در این فصل با وجود ثبت 32 گل در بوندسلیگا (آقای گل مسابقات است و احتمالا کفش طلا را هم می برد) اما جام را به لورکوزن تقدیم کرده است. در حقیقت بایرن در حالی که در یازده سال اخیر قهرمان بوندسلیگا شده بود، در اولین فصل با هری کین به جام نرسیده است.

هری کین سه بار در سالهای 2016 ، 2017 و 2021 به آقای گلی لیگ انگلیس دست پیدا کرد اما هرگز در تاتنهام جامی نبرد. این بازیکن، ستاره باشگاه انگلیسی در سالهای اخیر بود اما چه در تورنمنت های حذفی و چه در لیگ هرگز به موفقیتی نرسید. کین با تاتنهام در فینال لیگ قهرمانان اروپای 2019 ، فینال لیگ اتحادیه 2014 و 2021 شکست خورد.  هری در تیم ملی انگلیس نیز در فینال یورو 2020 در ضربات پنالتی مقابل ایتالیا مغلوب شد. 

هری کین و بایرن مونیخ شانس کسب بوندسلیگا و جام حذفی آلمان را از دست داده اند و حالا امید اصلی آنها به قهرمانی جام باشگاه های اروپاست. در حقیقت آنهار در دور رفت مقابل آرسنال به تساوی دو بر دو رسیدند و حالا باید منتظر بازی برگشت بمانند.

4125