تاتنهام لیاقت حضور در صدر جدول را داشت

تاتنهام لیاقت حضور در صدر جدول را داشت

پایگاه خبری فوتبالی- جرمین دفو اسطوره انگلیسی باشگاه تاتنهام پس از باخت سنگین این تیم مقابل نیوکاسل اذعان داشت اگه مصدومیت‌های طولانی مدت برای مهره‌های کلیدی این تیم اتفاق نمی‌افتاد آنها می‌توانستند در صدر جدول قرار داشته باشند.

به گزارش فوتبالی، روز شنبه دو تیم نیوکاسل و تاتنهام در چارچوب هفته سی‌وسوم لیگ برتر انگلیس به میزبانی نیوکاسل در سنت جیمز پارک به مصاف هم رفتند که بازی در نهایت با نتیجه عجیب چهار بر صفر به سود شاگردان ادی هاو به پایان رسید.

جرمین دفو اسطوره باشگاه تاتنهام پس از بازی این تیم را تحسین کرد و گفت اگر مصدومیت‌ها در طول فصل برای اسپرز رخ نمی‌دادند آنها لیاقت حضور در صدر جدول را داشتند.

او با توجه به باخت سنگین اسپرز در پایان بازی گفت: بدون تعصب، فکر می‌کنم بازی‌های تاتنهام یکی از هیجان‌ انگیزترین‌ها برای تماشا است و این را نه تنها به این دلیل می‌گویم که ۹ سال برای این باشگاه بازی کردم. تاتنهام برای من، ساختار مالکیت توپ و دفاع کناری که بسیار بالا بازی می‌کنند و این شجاعت و توانایی برای انجام این کار و ایجاد موقعیت‌های زیادی را دارند، دیدن و تماشای آن شگفت‌انگیز است.

دفو ادعا می‌کند که مصدومیت بازیکنان کلیدی تاتنهام مانند جیمز مدیسون و میکی ون دی ون در میان دیگر مصدومان باعث شده این تیم از حضور در صدر جدول لیگ برتر بازماند. او گفت: لیگ برتر سخت‌ترین لیگ جهان است و این یک فصل طولانی است، شما با افت‌وخیزهای زیادی مواجه خواهید شد.

۱۴۲۸