تاپ سکرت/ حیوان وحشی در نقش ابزار جادوی آقای مربی!

تاپ سکرت/ حیوان وحشی در نقش ابزار جادوی آقای مربی!

پایگاه خبری فوتبالی- یکی از تیم‌های فصل گذشته در یکی از لیگهای فوتبال ایران برای گرفتن نتیجه، با توصیه جادوگرش کاری جالب توجه و عجیبی را انجام می داده است.

به گزارش فوتبالی، درست در روزهایی که کشورهای مختلف جدیدترین فناوری‌های موجود را در فوتبال پیاده می‌کنند و فوتبال مدرن تبدیل به جنگ مربیان تاکتیکی و متفکر شده ، فوتبال ایران هنوز درگیر بحث‌های مربوط به قرون وسطی است. 

حتما شنیده‌اید که بسیاری از مربیان فوتبال ایران علاقه وافری به استفاده از جادوگر دارند اما حالا در آخرین اتفاقی که فصل گذشته رخ داد یکی از مربیان جوان فوتبال ایران که اعتقاد ویژه ای به جادوگری دارد، برای نتیجه گرفتن دست به دامان یک جادوگر شده که به او توصیه عجیبی کرده است. اینکه یک حیوان وحشی را داخل ورزشگاه ببرد. 

البته این اقدام بیشتر در زمان کرونا که تماشاگران نمی‌توانستند وارد ورزشگاه شوند و سکوهای ورزشگاه خالی بود رخ می‌داد و سعی می‌شد به شکل کنترل شده این حیوان وحشی وارد ورزشگاه شده و به زور او را وادار به نشستن در گوشه ای از ورزشگاه کنند و حتی روی سکوها بنشانند طوری که از دید خارج باشد. در حالی که این کار به شکل بسیار کنترل شده‌ای انجام می‌شد اما برخی اوقات کنترل این حیوان وحشی از دست افرادی که مسئول آوردن او به ورزشگاه بودند خارج می شد. اینکه آیا واقعا چنین اتفاقی موجب نتیجه گرفتن این تیم خاص و سرمربی مشهور آن می‌شد یا نه، خیلی هم مهم نیست.  مهم اینجاست که عمده مخاطبان فوتبال ایران چنین خبری را باور دارند و اساسا معتقدند که این خرافه‌گرایی در دنیای فوتبال جواب می‌دهد!

بیشتر از این نمی توانیم آدرس بدهیم. ای کاش کمیته اخلاق با جادوگری و اشاعه جادوگری در فوتبال ایران مبارزه کند.

7655