پیام توییتری مدافع رئال مادرید پس از پدر شدن

پیام توییتری مدافع رئال مادرید پس از پدر شدن

پایگاه خبری فوتبالی - ادر میلیتائو مدافع برزیلی رئال مادرید چند روز پیش از نامزدش کارولین لیما جدا شده بود اما در هر صورت دیشب این دو صاحب فرزند مشترکشان شدند.

به گزارش فوتبالی، ادر میلیتائو که در روز گذشته به علت همین مسئله با اجازه رئال مادرید در تمرین حضور پیدا نکرده بود، در پیامی توییتری نوشته بود:" شمارش معکوس برای بزرگترین موفقیت زندگی ام، این بار در خارج از زمین. سسیلیا امروز متولد خواهد شد. در بیمارستان هستیم تا تولدش را ببینیم. بجنب دخترم، زندگی منتظر توست." و بعد از تولد فرزندش هم در پیامی نوشت:" خوش آمدی، سسیلیا، دخترم."

میلیتائو و کارولین چند روز پیش خبر جدایی خود را اعلام کرده بودند. مدافع برزیلی فصلی درخشان را در رئال مادرید با کسب لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا داشت. او حالا در حالی برای فصل بعد آماده می شود که انگیزه بالایی دارد تا خودش را در ترکیب تیته جای بدهد و بتواند در جام جهانی در ترکیب برزیل هم جایگاه ثابتی داشته باشد. میلیتائو به تازگی با رئال مادرید برای تمدید قراردادش تا 2028 به توافق رسیده است. مدافع برزیلی در فصل آینده باید در کنار زوج جدیدی در خط دفاعی رئال مادرید بازی کند چرا که آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی به صورت رایگان به رئال مادرید ملحق شده است.

4125