توقع خاص چلسی از اینتر در معامله انتقال مدافع نراتزوری به لندن

توقع خاص چلسی از اینتر در معامله انتقال مدافع نراتزوری به لندن

پايگاه خبری فوتبالی - بر اساس گزارشی که در روزهای گذشته در رسانه‌های ایتالیایی منتشر شد، مقامات و مدیران باشگاه انگلیسی چلسی به دلیل سازگاری و انعطافی که از خود در مذاکرات برای بازگشت روملو لوکاکو به اینتر نشان دادند، حالا و در مقابل برای خرید و به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار از همتایان خود در باشگاه ایتالیایی اینتر خواهان گرفتن مبلغی به عنوان تخفیف در انجام معامله می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از نشریه ایتالیایی توتو اسپورت چاپ شهر تورین، همان‌طور که خبرنگار این رسانه ایتالیایی گزارش داده است، دو باشگاه وجود دارند که در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان سال جاری برای جذب و به خدمت گرفتن میلان اشکرینیار، مدافع ملی‌پوش و اهل اسلواکی باشگاه اینتر ایتالیا بسیار جدی و مصمم هستند. یکی از آن‌ها باشگاه فرانسوی و متمول پاری‌سن‌ژرمن و دیگری نیز تیم آبی‌پوش و پایتخت‌نشین چلسی از انگلستان می‌باشد.

مقامات و مدیران آبی‌های لندنی در روزهای گذشته مشغول مذاکره با سران و مسئولان باشگاه اینتر بر سر قرارداد قرضی و بازگرداندن روملو لوکاکو به این تیم ایتالیایی بودند تا این مهاجم ملی‌پوش بلژیکی به آرزویش برسد و به جمع نفرات و بازیکنان نراتزوری بازگردد.

با توجه به این که این معامله بیشتر به نفع تیم اینتر بوده است تا تیم چلسی، از این رو مقامات و مدیران تیم پایتخت‌نشین لیگ برتر انگلیس تمایل دارند که در انجام معامله خرید و در اختیار گرفتن میلان اشکرینیار، از مدیران و مقامات باشگاه ایتالیایی مبلغی را تخفیف بگیرند؛ چرا که آن‌ها عقیده دارند که برای انتقال و در حقیقت جهت بازگرداندن روملو لوکاکو، مهاجم تیم ملی فوتبال بلژیک و ستاره سابق خط حمله آبی‌های لندنی به جوزپه مه‌آتزا، در مذاکرات با مقامات نراتزوری از خودشان کاملا سازگاری نشان داده‌اند.

مدیران و مسئولان باشگاه اینتر پیش از این به پیشنهاد پنجاه میلیون یورویی پاری‌سن‌ژرمن فرانسه که حاوی مبالغی به عنوان پاداش نیز بوده، جواب رد داده‌اند؛ اما مشخص نیست که مقامات باشگاه چلسی انگلستان نیز چنین پیشنهادی را مطرح و ارائه کنند.

9404