سقوط آزاد بازیکنی که در 13 سالگی قرار بود «مسی آینده» باشد

سقوط آزاد بازیکنی که در 13 سالگی قرار بود «مسی آینده» باشد

پایگاه خبری فوتبالی - کاراموکو دمبله پسر نابغه فوتبال انگلیس است که در سن 13 سالگی به یکی از پدیده های فوتبال اروپا تبدیل شد و در 15 سالگی اولین قرارداد حرفه ای خود را امضا کرد اما دوران فوتبالش آن طور که شش سال قبل، پیش بینی می شد، به نتیجه نرسید.

به گزارش فوتبالی،  دیوید فینی مربی سابق کاراموکو دمبله در پارک ویلا در مصاحبه با دیلی میل گفته بود:" فکر می کنم که کاراموکو شباهت زیادی به مسی دارد. اگر مسیر درستی را طی کند، سقفش آسمان خواهد بود."

در سال 2016، نشریه اکیپ در مقاله ای کاراموکو دمبله و آنسو فاتی را به عنوان بازیکنان جوانی معرفی کرد که دنیای فوتبال را متحول خواهند کرد. سلتیک در اکتبر 2016 به کاراموکو دمبله فرصت داد که در حالی که فقط 13 سال سن داشت، در تیم زیر 20 سال بازی کند، خبری که دنیا را تکان داد اما حالا باشگاه اسکاتلندی تصمیم گرفته قرارداد کاراموکو را تمدید نکند چرا که این بازیکن دچار مصدومیت شدیدی شده و در سه ماه اخیر فقط دو بازی داشته است.

کاراموکو دمبله در بیانیه ای در مورد جدایی خود در سلتیک نوشت:" پس از سیزده سال حضور در سلتیک، دورانم در این باشگاه به پایان رسید. از هواداران تشکر می کنم هر چند که همه چیز طبق برنامه پیش نرفت. در دو سال اخیر با چالش های غیرمنتظره ای مواجه شدم. اتفاقات خوبی در پیش است."

مهاجم کوتاه قامت اسکاتلندی در چهار سال حضور در سلتیک فقط هفت بازی را در لیگ اسکاتلند داشت. این بازیین 19 ساله لندنی حالا با قراردادی چهار ساله راهی تیم برستوا در لیگ فرانسه شده است.

4125