جلسه مدیران لیگ اسکاتلند؛ سلتیک تا ساعاتی دیگر قهرمان می‌شود؟

جلسه مدیران لیگ اسکاتلند؛ سلتیک تا ساعاتی دیگر قهرمان می‌شود؟

خبرگزاری فوتبالی – قرار است تا ساعاتی دیگر تکلیف لیگ اسکاتلند مشخص  و احتمالا سلتیک به عنوان تیم قهرمان انتخاب شود.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، چندی پیش اعلام شده بود ممکن است تیم سلتیک که با ۱ بازی بیشتر، ۱۳ امتیاز بیشتر از تیم رده دوم دارد به عنوان قهرمان لیگ اسکاتلند اعلام شود اما این خبر رسما اعلام نشد تا نظر یوفا در خصوص ادامه لیگ‌های اروپایی بررسی شود.
امروز اما رسانه دیلی رکورد اعلام کرده پس از جلسه مهمی که امروز ساعت ۱۰ به وقت محلی، مسئولین لیگ اسکاتلند برگزاری می‌کنند قرار است سلتیک به عنوان قهرمان رسمی مسابقات لیگ اسکاتلند اعلام شود.
فوتبال اسکاتلند از تاریخ ۱۳ مارچ به دلیل شیوع کرونا به تعویق افتاده بود و حالا مشخص شده تمام ۱۲ باشگاه حاضر در لیگ موافقت خود را برای منتفی اعلام کرده ادامه لیگ ابراز کرده‌اند تا رتبه‌بندی فعلی، معیاری برای خاتمه لیگ و سهمیه‌ها و قهرمانی باشد.
نکته جالب این‌جاست بحث و جدلی در خصوص اعلام قهرمانی سلتیک به وجود نیامده و تیم هارتز که با ۴ امتیاز کمتر نسبت به تیم رده یازدهمی همیلتون، در رده دوازدهم قرار دارد هم مانع خاتمه لیگ نمی‌شود اما هنوز اظهارنظری در خصوص سقوطش انجام نداده است. مالک این باشگاه اما می‌خواهد با ارائه پیشنهادی از سقوط هارتز جلوگیری کند که باید دید این پیشنهاد مورد استقبال عوامل قرار می گیرد یا خیر.

1101