اتفاقات عجیب در لیگ اسکاتلند: پرتاب نارگیل و کیک به درون زمین!

اتفاقات عجیب در لیگ اسکاتلند: پرتاب نارگیل و کیک به درون زمین!

سایت رسمی فوتبالی - فوتبال اسکاتلند شرایط عجیبی تجربه می کند. در بازی مادرول و رنجرز، چند هوادار تیم میزبان به جیمز تاورنیر کاپیتان تیم رنجرز، "کیک پای اسکاتلندی" پرت کردند. دقایقی بعد نوبت پرتاب فندک به کاپیتان تیم رنجرز بود که در نهایت داور تصمیم گرفت بازی را متوقف کند.

به گزارش فوتبالی، استیون جرارد سرمربی رنجرز در پایان بازی به شدت به رفتار هواداران تیم میزبان انتقاد کرد و گفت:"اتفاقاتی که در این بازی رخ داد تاسف بار بود. اتفاقات زیادی رخ داد. مسلما در فوتبال دنیا اتفاقات ناراحت کننده دیگری هم رخ می دهد. هر بار که با رسانه ها صحبت می کنیم باید در مورد این برخوردها و این مسائل تذکر بدهیم و این اصلا خوشایند نیست. برای بازیکنان خوشایند نیست که درون زمین به آنها اشیا پرتاب شوند. باید این مسائل متوقف شود."

البته این تنها اتفاق عجیب لیگ اسکاتلند نبود. شنبه در دربی ادیمبورگ علاوه بر پرتاب ترقه، یک نارگیل به درون زمین پرتاب شد. در آغاز بازی تیم هرت آف میدلوتیان و هیبرنیان در استادیوم تاینکسل، پرتاب ترقه باعث شد تا استادیوم مملو از دود شود. اما اتفاق عجیب تر مربوط به پرتاب یک نارگیل به درون زمین بود که باعث شد بازی توقف شود.