پاسخ منفی هافبک سابق رئال مادرید به مورینیو

پاسخ منفی هافبک سابق رئال مادرید به مورینیو

پایگاه خبری فوتبالی - ایسکو در رم بازی نخواهد کرد. در حقیقت قهرمان لیگ کنفرانس به دنبال تقویت ترکیبش در خط هافبک پس از پیوستن مخیتاریان به اینتر بود و هافبک سابق رئال مادرید گزینه اصلی آنها بود.

به گزارش فوتبالی، ایسکو که با اتمام قراردادش با رئال مادرید به بازیکن آزاد تبدیل شده است، به رم پاسخ منفی داد چرا که می خواهد به گزینه های دیگر فکر کند و حضور در لیگ قهرمانان اروپا را ترجیح می دهد.

مورینیو به شدت به خرید ایسکو علاقمند بود و از مدیران رم خواسته بود تا هر طور که شده خود این بازیکن را بخرند. پیشنهاد مالی رم نیز پیشنهاد مالی خوبی بود اما ایسکو ترجیح داد که به این پیشنهاد پاسخ منفی بدهد.

ایسکو همچنان به ماندن در لالیگا امید دارد و می خواهد به تیمی ملحق شود که در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد. سویا و بتیس دو مشتری جدی او در لیگ اسپانیا هستند در حالی که برخی تیم های انگلیسی نیز با وی تماس گرفته اند.  ایسکو در 9 سال اخیر در رئال مادرید حضور داشت اما بعد از اتمام قراردادش به بازیکن آزاد تبدیل شد و حالا باید مقصد بعدی خود را مشخص کند. هافبک مالاگایی در چهار سال اخیر در رئال نیمکت نشین شده بود و نقش کمرنگی داشت.

4125