انتقال مدافع ملی‌پوش و ایتالیایی لاتزیو به میلان؛ شایعه یا واقعیت؟

انتقال مدافع ملی‌پوش و ایتالیایی لاتزیو به میلان؛ شایعه یا واقعیت؟

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف ایتالیایی به ویژه رسانه کالچو مرکاتو، خبرنگار این منبع در گزارش خود اعلام کرده که مدیران و مسئولان باشگاه میلان هنوز اقدامی برای جذب و به خدمت گرفتن آچربی نکرده‌اند و در نتیجه این بازیکن در آستانه پیوستن به روسونری قرار ندارد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو، در حالی که منابع مختلف ایتالیایی دیگر از تکمیل شدن انتقال فرانچسکو آچربی، مدافع تیم ملی فوتبال ایتالیا و ستاره خط دفاعی باشگاه لاتزیو به ارزش پنج میلیون یورو به تیم آث میلان خبر می‌دهند، اما خبرنگار رسانه ایتالیایی کالچو مرکاتو در یکی از تازه‌ترین گزارش‌های خود چنین عنوان می‌کند که این شایعات پیرامون حضور مدافع ملی‌پوش لاتزیو در میلان حقیقت ندارند.

در واقع مدیریت باشگاه لاتزیو مشکلی با این انتقال ندارد اما این باشگاه پایتخت‌نشین ایتالیایی و خود این بازیکن هم‌چنان در انتظار یک اقدام جدی از سوی مقامات و مدیران باشگاه آث میلان برای شروع مذاکرات و تکمیل عملیات و نهایی شدن پروژه انتقال هستند.

فرانچسکو آچربی قصد ترک پایتخت ایتالیا را دارد؛ همان‌طور که رابطه این بازیکن ملی‌پوش با هواداران باشگاه لاتزیو در شهر رم نیز آسیب دیده است؛ بنابراین این بازیکن ایتالیایی از بازگشت به باشگاه میلان پس از حدود 10 سال خوشحال خواهد شد.

این مدافع ملی‌پوش و ایتالیایی در واقع به مقامات روسونری پیشنهاد شده است؛ هر چند که استفانو پیولی، سرمربی تیم میلانی به این بازیکن به عنوان یک جایگزین برای پیر کالولو و فیکایو توموری فکر نمی‌کند اما در حال حاضر، هیچ گونه اقدام رسمی و اولیه‌ای برای انجام این انتقال و پروژه جابه‌جایی این بازیکن از پایتخت به شهر میلان انجام نشده است.

9404