لاتزیو 0-3 میلان؛ لطف روسونری ها به یوونتوس

لاتزیو 0-3 میلان؛ لطف روسونری ها به یوونتوس

خبرگزاری فوتبالی - لاتزیو که جدی ترین تعقیب کننده یوونتوس در مسیر قهرمانی لیگ ایتالیا است با نتیجه سه بر صفر مقابل میلان شکست خورد.

به گزارش فوتبالی، میلان با گلهای چالهان اوغلو، ربیچ و زلاتان ابراهیموویچ (پنالتی) توانست تعقیب کننده اصلی یوونتوس را در هم بکوبد و حالا یووه مسیر کاملا همواری در قهرمانی لیگ دارد.

لاتزیو با این شکست حالا هفت  امتیاز تا یووه در فاصله هشت بازی تا پایان لیگ ایتالیا فاصله دارد. در حقیقت تورینی ها اگر 17 امتیاز از هشت بازی بگیرند قهرمان لیگ ایتالیا می شوند، موردی که به هیچ وجه دور از دسترس نیست و می توان گفت که از همین حالا کم کم باید ردای قهرمانی برای رونالدو و یارانش دوخته شود و انها امسال هم به روند قهرمانی های پیاپی خود در فوتبال ایتالیا ادامه خواهند داد.

از سویی میلان با این پیروزی موقتا در رتبه ششم لیگ ایتالیا جای گرفت. آنها می توانند که قرار گرفتن در چهار تیم بالای جدول برایشان ماموریتی تقریبا غیرممکن است اما تلاش می کنند در میان تیم های سهمیه لیگ اروپا بمانند تا با وجود فصل سختی که داشته اند سهمیه اروپایی کسب کنند و بدین ترتیب بتوانند با امید بیشتری به جلو و ادامه مسابقات نگاه کنند.