مدافع لاتزیو: مگر می‌شود در فوتبال یارگیری نکرد؟

مدافع لاتزیو: مگر می‌شود در فوتبال یارگیری نکرد؟

خبرگزاری فوتبالی – مدافع تیم لاتزیو می‌گوید فوتبال بدون یارگیری نفر به نفر امکان پذیر نیست. او درباره شایعات اختلاف بین بازیکنان و مدیر لاتزیو هم به صحبت پرداخت.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، فرانچسکو آچربی، مدافع تیم لاتزیو به رادیو لاتزیو گفته: تغییر تمرینات از انفرادی به گروهی خوب پیش رفته است. غیر ممکن بود که در دوران قرنطینه با تمام اعضای تیم بازی کنیم. می‌خواهیم فصل ادامه یابد، پس این ادامه تمرینات، اتفاق خوبی است. بازی‌ها مانند فوتبال دستی نخواهد بود، پس اتفاق نیفتادن یارگیری نفر به نفر حریفانمان، امری نشدنی است.  تنها زمانی این مسئله درست است که بازی‌ها شبیه دیدارهای آلمان برگزار شود که همیشه به قوانین احترام می‌گذارند. فوتبال بدون هواداران اندکی ناراحت کننده است اما ریتم خوبی در بازی‌های برگزار شده در بوندس لیگا دیدم. تنها یک هفته از بازی‌ها برگزار شده است و تنش در بازی‌های آینده افزایش خواهد یافت.
آچربی درباره ناراحتی بازیکنان لاتزیو از تصمیم مدیریت مبنی بر کاهش دستمزدها افزود: یک ملاقات با مدیر باشگاه پس از حدود ۲ و ماه و تیم که همدیگر را ملاقات نکرده بودیم اتفاق افتاد. لوتیتو به تیم خوش‌آمد گفت و فضای دوستانه‌ای حاکم بود. همه‌چیز را بررسی کردیم و ملاقات خوبی داشتیم. چندین خبر دروغ در این باره شنیدم که من را آزار داد. مسائلی که در رختکن اتفاق می‌افتد باید همانجا بماند.

1101