دلیل لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا؛ رقابت با بنزما

دلیل لواندوفسکی برای پیوستن به بارسلونا؛ رقابت با بنزما

پایگاه خبری فوتبالی - سزاری کوچارسکی مدیر برنامه‌های پیشین روبرت لواندوفسکی ستاره لهستانی بایرن مونیخ فاش کرد که موکلش برای این که ثابت کند از کریم بنزما ستاره فرانسوی رئال مادرید بهتر است، می‌خواهد به بارسلونا برود و در لالیگا بازی کند. 

به گزارش فوتبالی، قرارداد روبرت لواندوفسکی با باواریایی‌ها در سال 2023 به پایان می‌رسد و ستاره سابق بروسیا دورتموند بارها به صورت عمومی اعلام کرده که دیگر نمی‌خواهد برای بایرن مونیخ بازی کند و بهتر است که سران این باشگاه او را در تابستان با یک مبلغ معقول به فروش برسانند. کاتالان‌ها خیلی وقت است که به دنبال جذب این مهاجم سی و سه ساله هستند، اما به خاطر شرایط وخیم مالی نتوانسته‌اند تاکنون پیشنهاد مناسبی به باواریایی‌ها ارسال کنند.

به نقل از سای مارکا، کوچارسکی به رادیو سر گفت: "لواندوفسکی می‌خواهد ثابت کند که از کریم بنزما بهتر است و این دلیل پیوستنش به بارسلوناست. روبرت هیچ آرزویی ندارد. برای او فوتبال بازی کردن یک شغل است و البته او در این امر حرفه‌ای است. رئال مادرید و بارسلونا در یک سطح قرار دارند. لواندوفسکی و بارسا راه طولانی برای رسیدن به یک دیگر در پیش دارند، اما فکر می‌کنم در آخر این قرارداد نهایی شود."                                           

4416