خشم هواداران بارسلونا از پیراهن جدیدشان؛ مناسب کریستال پالاس!

خشم هواداران بارسلونا از پیراهن جدیدشان؛ مناسب کریستال پالاس!

پایگاه خبری فوتبالی - هواداران بارسلونا از طرح پیراهن سوم تیمشان در فصل 23-2022 کاملا دلخور هستند. این پیراهن با پس زمینه سفید با طرح صلیب قرمز و آبی طراحی شده است.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا آماده اولین فصل کامل خود با هدایت ژاوی هرناندز می شود. پیراهن اصلی این تیم با رنگ آبی و قرمز مرسوم با استقبال قابل قبولی مواجه شده است و پیراهن دوم به رنگ طلایی با نقشه شهر بارسلونا نیز بازخوردهای مثبتی داشته اما پیراهن سوم این تیم به شدت هواداران را عصبانی کرده و برخی آن را بدترین پیراهن تاریخ می دانند. یک هوادار توییت کرده است:" نه! این احتمالا بدترین پیراهن تاریخ بارسلونا است." و دیگری نوشته است:" به زیبایی دو تای دیگر نیست اما همچنان پیراهنی است که می توانیم با آن قهرمان اروپا شویم." و دیگری هم این پیراهن را با لباس یک باشگاه انگلیسی مقایسه کرده است:" کاتالان کریستال پالاس."

اخیرا اپلیکیشن اسپاتیفای به اسپانسر اصلی بارسلونا تبدیل شده است و حتی قرار است که استادیوم خانگی بارسلونا به "اسپاتیفای نیوکمپ" تغییر نام بدهد. بارسلونا با قرارداد اسپاتیفای و چند قرارداد مالی دیگر در تلاش است تا از بحران مالی خارج شود و به دوران اوجش برگردد که البته قبل از ان در تلاش هستند تا خریدهای مهمی نظیر لواندوفسکی و برناردو سیلوا را داشته باشند.

4125