طرح خلاقانه بارسلونا برای ادامه لیگ؛ پخش تصویر هواداران در نیوکمپ

طرح خلاقانه بارسلونا برای ادامه لیگ؛ پخش تصویر هواداران در نیوکمپ

خبرگزاری فوتبالی – باشگاه بارسلونا برای ادامه لیگ و بازی‌هایی که احتمالا پشت درهای بسته برگزاری می‌شود طرح جالبی ارائه کرده تا ورزشگاه نیوکمپ همچنان اتمسفر جذاب خود را حفظ کند.
به گزارش خبرگزاری فوتبالی، به زودی و احتمالا از اواخر خردادماه بازی‌های لالیگا پشت درهای بسته و بدون حضور طرفداران برگزار می‌شود اما باشگاه بارسلونا ایده دارد تا در تلویزیون‌های بزرگ ورزشگاه نیوکمپ تصویر هواداران را پخش کند تا بازیکنان با انرژی بیشتری به بازی بپردازند و هواداران را در کنار خود حس کنند.
بارسلونا این طرح را با کمک شرکت CUPRA و با شعار «بیایید در کنار هم بازی را ببریم» اجرا می‌کند. مارک آندر ترشتگن در این رابطه به سایت رسمی بارسلونا گفته: بازی در نیوکمپ همیشه خاص بوده زیرا حضور هواداران برای ما مهم است. ایده خلاقانه CUPRA به ما کمک می‌کند تا حضور هواداران را در کنار خود حس کنیم. باید خودمان را با شرایط وفق دهیم. با این روش می‌توانیم اتمسفر و شرایطی برای برنده شدن در دیدارهای خانگی فراهم کنیم.
گفتنی است هواداران از همین حالا می‌توانند به وب سایت CUPRA بروند و با بارگذاری عکس خود شانس حضور در نیوکمپ در دورانی که هیچ هواداری حق ورود به ورزشگاه ندارد را داشته باشند.
بارسلونا هم‌اکنون با ۲ امتیاز بیشتر نسبت به رئال مادرید رده دومی در صدر جدول قرار دارد.

1101