شکست بارسلونا در نیوکمپ پس از قهرمانی در لالیگا

شکست بارسلونا در نیوکمپ پس از قهرمانی در لالیگا

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته سی و پنجم از رقابت های لالیگای اسپانیا، بارسلونا و رئال سوسیداد در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی رئال سوسیداد موفق شد با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد و هر سه امتیاز این بازی را به دست بیاورد.

به گزارش فوتبالی، بارسلونا که قهرمانی خود در رقابت های لالیگا را قطعی کرده است، در این بازی نتوانست به پیروزی برسد. در واقع به نظر می رسد که قهرمان شدن شاگردان ژاوی در لالیگا موجب شده است که دیگر آن ها کار را جدی نگیرند.

در این بازی میکل مرینو و الکساندر سورلاث گل های رئال سوسیداد را به ثمر رساندند و تک گل بارسلونا را هم رابرت لواندوفسکی وارد دروازه رئال سوسیداد کرد. در هر صورت بارسلونا قهرمان لالیگا شده است و این شکست ها تاثیری در نتیجه نهایی این فصل از رقابت های لالیگا نخواهد داشت.

لواندوفسکی با گلی که در این بازی به ثمر رساند اکنون بیست و دو گله شده است و یک گام دیگر به آقای گلی در لالیگا نزدیک تر شد. بارسلونا پس از این بازی جشن قهرمانی خود را در ورزشگاه نیوکمپ برگزار کرد و ژاوی هرناندز برای اولین بار به عنوان سرمربی بارسلونا جام قهرمانی لالیگا را بالای سر برد.

تماشای خلاصه بازی بارسلونا 1-2 رئال سوسیداد

1470