استوری اینستاگرامی بنزما از سه بازیکن کهکشانی که باهم به رئال مادرید آمدند

استوری اینستاگرامی بنزما از سه بازیکن کهکشانی که باهم به رئال مادرید آمدند

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو، ریکاردو کاکا و کریم بنزما در تابستان 2009 به رئال مادرید پیوستند و به نوعی پروژه کهکشانی های پرز در آن زمان را استارت زدند چرا که فلورنتینو پرز، ریاست رئال مادرید در آن زمان دوباره سکان مدیریت رئال مادرید را در دست گرفته بود و به دنبال این بود که مثل دوره اول خود بازیکنان بزرگ و کهکشانی را جذب کند.

به گزارش فوتبالی، تابستان 2009 یکی از پر سر و صدا ترین تابستان های رئال مادرید در پنجره نقل و انتقالات بوده است چرا که در آن تابستان کریستیانو رونالدو از منچستر یونایتد راهی رئال مادرید شد و کریم بنزما و ریکاردو کاکا هم در همان مقطع و در همان تابستان به رئال مادرید پیوستند. بنزما از لیون و کاکا از میلان به رئال مادرید پیوست. هم کریستیانو رونالدو و هم ریکاردو کاکا دارنده توپ طلا بودند و بدین ترتیب دو بازیکن با سابقه فتح توپ طلا به رئال مادرید پیوستند و کریم بنزما هم که در آن زمان یک استعداد جوان بود در آن جمع قرار گرفت.

بنزما این عکس را در استوری های اینستاگرامی خود بازنشر کرده است و بدین ترتیب از کهکشانی هایی که در آن زمان به رئال مادرید پیوستند، یادی کرده است.

1470