عکس؛ دو لحظه ویژه گرت بیل که هواداران رئال مادرید هیچوقت فراموش نمی‌کنند

عکس؛ دو لحظه ویژه گرت بیل که هواداران رئال مادرید هیچوقت فراموش نمی‌کنند

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل هم در رئال مادرید به پایان راه خود رسید و بالاخره پس از حرف و حدیث ها و حاشیه های فراوان راهش از رئال مادرید جدا شد و مقصد بعدی این ستاره ولزی مشخص شد.

به گزارش فوتبالی، طبق گفته فابریزیو رومانو، گرت بیل با تیم لس آنجلس اف سی در لیگ آمریکا به توافق رسیده است و بدین ترتیب مقصد بعدی گرت بیل آمریکا و بازی در لیگ فوتبال این کشور است و به نظر می رسد که او هم مثل بسیار دیگری از بازیکنان، برای دوران پیش از بازنشستگی، آمریکا را انتخاب کرده است.

علاقه ویژه ای که گرت بیل به ورزش گلف داشت، همواره باعث ایجاد جنجال در رئال مادرید شده است و هواداران هم انتقاد های زیادی از او داشته اند اما دو لحظه ویژه برای گرت بیل در رئال مادرید وجود دارد که هواداران تیم مادریدی به هیچ وجه نمی توانند آن ها را فراموش کنند.

یکی از لحظه ها مربوط به فینال کوپا دل ری 2013/14 است، جایی که گرت بیل با استارت طوفانی خود در دقایق پایانی مقابل بارسلونا، مارک بارترا را جا گذاشت و بدین ترتیب گل قهرمانی رئال مادرید را به ثمر رساند.

لحظه دیگر هم مربوط به فینال لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2017/18 است که گرت بیل یک گل قیچی برگردون دیدنی مقابل لیورپول به ثمر رساند.

1470