نوستالژی؛ سالروز اولین گل «پردرآمدترین» بازیکن رئال مادرید

نوستالژی؛ سالروز اولین گل «پردرآمدترین» بازیکن رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - گرت بیل که در حال حاضر با دستمزد سالانه 15 میلیون یورو در رئال مادرید به عنوان پر درآمد ترین بازیکن این باشگاه شناخته می شود، در حال حاضر با یک مصدومیت تازه دست و پنجه نرم می کند و به نظر می رسد مدتی طولانی را دور از میادین خواهد بود اما امروز سالروز اولین گل او برای باشگاه رئال مادرید است.

به گزارش فوتبالی، گرت فرانک بیل در تابستان 2013 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و مبلغ انتقال او 100 میلیون یورو بود. بسیاری معتقد بودند که فلورنتینو پرز پس از ناکامی در جذب نیمار جونیور و رفتن ستاره برزیلی به بارسلونا تصمیم به جذب گرت بیل گرفته است تا به نوعی شکست خود در خرید نیمار را جبران کند و حواس ها را با ترکاندن این بمب نقل و انتقالاتی به سوی خود جذب کند. گرت بیل در آن زمان گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید شد و رکورد قیمت کریستیانو رونالدو را شکست.

اولین بازی گرت بیل در رئال مادرید در هفته چهارم لالیگا 2013/14 و مقابل ویارئال رقم خورد. رئال مادرید در آن بازی خارج از خانه به تساوی دو بر دو رسید که کریستیانو رونالدو و گرت بیل گل های رئال مادرید را در آن بازی به ثمر رساندند و بدین ترتیب گرت بیل در اولین بازی خود در رئال مادرید موفق شد گلزنی کند.

1470