بازگشت قایدی به استقلال؟ تکذیب شد

بازگشت قایدی به استقلال؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- با اعلام عضو هیات مدیره باشگاه استقلال، بازگشت مهدی قایدی به این تیم صحت ندارد.

به گزارش فوتبالی، قایدی که از استقلال راهی شباب الاهلی امارات شد، طی روزهای گذشته و در بازار شایعات، به تیم محبوبش لینک و گفته شد مدیران استقلال در تماس با همتای اماراتی‌شان، خواهان جذب این بازیکن شده‌اند تا با حضور او، هم خط حمله تیمشان را تقویت کنند هم اینکه با بازگرداندن قایدی، تا حدودی از شر انتقادها در فضای مجازی رها شوند.

این خبر، خیلی زود به صورت غیررسمی تکذیب شد چرا که گویا هم الریان قطر مشتری این بازیکن تکنیکی شده بود هم اینکه خود قایدی، علاقه‌ای به بازگشت به فوتبال ایران – حداقل در این مقطع – ندارد.

امروز هم که بازگشت قایدی به استقلال، به صورت رسمی تکذیب شد. محمد مومنی عضو هیات مدیره استقلال درباره احتمال بازگشت قایدی به این تیم گفته است:" ‌او یکی از بهترین بازیکنان استقلال بود و خواهد بود من در رسانه‌ها خواندم با الاهلی تمدید کرده و ادامه می‌دهد. پس حضورش در استقلال شایعه است."

فعلا که تنها گزینه استقلالی‌ها برای تقویت خط حمله‌شان، سجاد شهباززاده است که البته او هنوز به صورت رسمی با استقلال قرارداد امضا نکرده و معلوم نیست آبی‌ها چه زمانی از اولین خرید تابستانی‌شان رونمایی خواهند کرد.

1984