گزارش‌روز؛ بررسی موضوع پیشنهاد شدن ستاره‌ای به نام نیمار به یوونتوس

گزارش‌روز؛ بررسی موضوع پیشنهاد شدن ستاره‌ای به نام نیمار به یوونتوس

پایگاه خبری فوتبالی - گفته می‌شود که فوق ستاره برزیلی پاریسی‌ها به بیانکونری پیشنهاد شده و سران و مقامات باشگاه پایتخت‌نشین فرانسوی می‌خواهند این بازیکن را با قراردادی قرضی به تیم دیگری از جمله این تیم ایتالیایی بفرستند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی، نیمار، بازیکن ملی‌پوش برزیلی و ستاره خط حمله باشگاه پاری‌سن‌ژرمن فرانسه هنوز تا سال 2025 میلادی با مقامات تیم پاریسی قرارداد دارد اما آینده این بازیکن برزیلی چندان مشخص نیست. تصمیم اخیر مدیران و مسئولان باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن برای تغییر استراتژی آینده تیم خود ممکن است بر تصمیم آن‌ها در مورد آینده نیمار نیز تأثیر بگذارد.

گزارش‌های متعدد حاکی از آن است که مقامات تیم پایتخت‌نشین فرانسوی یعنی مدیریت باشگاه پاری‌سن‌ژرمن آماده است تا به نیمار، فوق ستاره ملی‌پوش و ستاره برزیلی تیم خود اجازه خروج از جمع پاریسی‌ها را بدهد. طبق گزارش لوکا مومبلانو، خبرنگار حوزه فوتبال ایتالیا و کارشناس حوزه نقل و انتقالات و از منابع نزدیک به باشگاه یوونتوس (از طریق Football Italia)، نیمار به سران بیانکونری پیشنهاد شده است.

از نظر مالی، باشگاه یوونتوس نمی‌تواند مبلغ انتقال نیمار را بپردازد؛ اما مدیریت باشگاه فرانسوی پاری‌سن‌ژرمن بدش نمی‌آید که این ستاره گران‌قیمت تیم خود را قرضی انتقال بدهد. با این وجود، انتقال قرضی این بازیکن برزیلی هم‌چنان برای بانوی پیر حرکتی بعید خواهد بود.

موضوع اصلی در انتقال احتمالی نیمار، دستمزدهای هنگفت اوست؛ زیرا در حال حاضر مبلغی معادل رقم سی میلیون یورو خالص در هر فصل دریافت می‌کند.

این رقمی است که یوونتوس در این وضعیت اقتصادی فعلی قادر به پرداخت آن نیست؛ زیرا آن‌ها در تلاش برای بهبود وضعیت مالی باشگاه خود هستند.

9404