واکنش لیدزیونایتد به پیشنهاد چهل میلیونی بارسلونا برای ستاره برزیلی

واکنش لیدزیونایتد به پیشنهاد چهل میلیونی بارسلونا برای ستاره برزیلی

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اسپانیایی به ویژه رسانه‌های منطقه کاتالونیا، گفته می‌شود که شایعاتی مبنی بر این که مديران و مقامات باشگاه بارسلونای اسپانیا قصد دارند تا مبلغی معادل رقم چهل میلیون یورو برای رافینیا پیشنهاد دهند و اکنون نیز گفته می‌شود که این پیشنهاد به دفاتر باشگاه انگلیسی لیدز یونایتد رسیده است.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فابریزیو رومانو، روزنامه‌نگار نشریات و خبرنگار رسانه‌های اروپایی و کارشناس حوزه نقل و انتقالات بازیکنان فوتبال اروپا، این خبرنگار در یکی از گزارش‌های اخیر خود ادعا می‌کند که مدیران باشگاه لیدز یونایتد پذیرش این پیشنهاد را غیر ممکن می‌دانند. آن‌ها می‌خواهند که کل هزینه‌های انجام این انتقال از جمله متغیرها بین مبالغی معادل ارقام شصت و پنج تا هفتاد و پنج میلیون یورو باشد.

مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا می‌خواهند که رافینیای برزیلی جایگزین عثمان دمبله، وینگر ملی‌پوش و فرانسوی کاتالان‌ها شود که احتمالا در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد از جمع آبی و اناری‌پوشان جدا خواهد شد. مدیران کاتالان‌ها مدتی است که توافق شخصی با این بازیکن برزیلی لیدز یونایتد داشته‌اند؛ اما به نظر می‌رسد که رسیدن به توافق با مقامات و مدیران باشگاه انگلیسی لیدز یونایتد دشوار باشد.

در رقابت‌های فصل 2021/2022 لیگ برتر، رافینیا، بازیکن بیست و پنج ساله و برزیلی در مجموع سی و شش مسابقه‌ای که با پیراهن سفیدرنگ لیدز یونایتد انگلستان در میادین رقابت با حریفان و رقبای این تیم حاضر شده بود، موفق شد که یازده گل برای تیم خود به ثمر برساند و هم‌چنین توانست که سه پاس گل نیز برای هم‌تیمی‌هایش در این باشگاه انگلیسی ارسال نماید و این‌چنین آماری را در کارنامه دوران بازی حرفه‌ای خود طی یک سال گذشته در باشگاه لیدز یونایتد انگلستان به ثبت برساند.

9404