اولین صحبت‌های مانه پس از پیوستن به بایرن مونیخ

اولین صحبت‌های مانه پس از پیوستن به بایرن مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - سادیو مانه ستاره سنگالی لیورپول با رقم 32 میلیون پوند + 9 میلیون پوند پاداش به بایرن مونیخ پیوست تا ماجراجویی جدیدی در زندگی‌اش آغاز کند. 

به گزارش فوتبالی، سادیو مانه 30 ساله تنها دوازده ماه از قراردادش با لیورپول باقی مانده بود و در همین میان، بایرن مونیخ از فرصت استفاده کرد تا او را به آلیانز آرنا ببرد. مانه در دوران حضورش در مرسی ساید، موفق به قهرمانی در لیگ برتر، لیگ قهرمانان اروپا و همچنین جام حذفی و جام اتحادیه شد. او در آخرین بازی با پیراهن لیورپول، مقابل رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان به میدان رفت که در نهایت نتوانست کاری از پیش ببرد و با نتیجه یک بر صفر در شهر پاریس مغلوب لوس بلانکوس شدند. 

به نقل از مارکا، این ستاره سنگالی در اولین گفت و گویش با وبسایت رسمی بایرن مونیخ گفت: "خیلی خوشحالم که بالاخره توانستم به بایرن مونیخ بپیوندم. ما صحبت‌های زیادی در این باره انجام دادیم و من از همان ابتدا علاقه زیادی به این باشگاه بزرگ پیدا کردم و دیگر هیچ شکی در تصمیمم نداشتم. الان زمان مناسبی برای شروع یک چالش جدید است. می‌خواهم با بایرن به افتخارات و جام‌های فراوانی دست پیدا کنم و همچنین در عرصه ملی."                                                                                                               

4416