سرقت از منزل مهاجم لیورپول در زمان دیدار برابر بایرن مونیخ

سرقت از منزل مهاجم لیورپول در زمان دیدار برابر بایرن مونیخ

سایت رسمی فوتبالی - پلیس تایید کرده که منزل سادیو مانه، مهاجم لیورپول، در هنگام دیدار این تیم برابر بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا مورد سرقت قرار گرفته است. 

به گزارش فوتبالی، با توجه به خالی بودن منزل در این زمان، سارقان موفق شده اند ساعت ها، موبایل ها و کلید ماشین ها را بردارند. این حادثه در خانه مانه در جنوب لیورپول رخ داده و تحقیقات پلیس برای یافتن سارقان آغاز شده است. یکی از افسران ایستگاه پلیس مرسی ساید در این باره گفت: " از هرکس که اطلاعی از این سرقت دارد، می خواهیم که بیاید و به تحقیقات ما کمک کند. ساکنان منزل در آن زمان حضور نداشتند و بدون شک این تجربه خوبی برای آنها نیست. از سارقان می خواهم که کار درست را انجام دهند و موارد به سرقت رفته را به راه ممکن به صاحبانش برسانند. می دانیم که ساعت ها به خودی خود ارزش بسیاری داشتند و می خواهم خرید این وسایل به هرکس پیشنهاد شد سریعا با پلیس تصمیم بگیرد. "

این اولین بار نیست که خانه سانه مورد دستبرد قرار می گیرد. در نوامبر 2017 نیز زمانی که او در حال بازی برابر ماریبور در لیگ قهرمانان بود، این اتفاق رخ داده بود. منزل بسیاری از بازیکنان لیورپول مانند روبرتو فیرمینو، پپ رینا، استیون جرارد، رابی کین و دنیل آگر در حین بازی برای این تیم مورد سرقت قرار گرفته است. 

1070