پیشنهاد ماتئوس برای جانشینان لواندوفسکی و گنبری در مونیخ

پیشنهاد ماتئوس برای جانشینان لواندوفسکی و گنبری در مونیخ

پایگاه خبری فوتبالی - اسطوره فوتبال ژرمن‌ها و ستاره سابق خط میانی باشگاه بایرن مونیخ آلمان نظرش را در مورد بازیکنان جایگزین و جانشین احتمالی روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری در ترکیب باواریایی‌ها مشخص و پیشنهاد خود در این ارتباط را رسما اعلام کرد.

بایرن مونیخ ممکن است در فصل آینده روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری را در اختیار نداشته باشد و باشگاه به دنبال پیدا کردن جانشینانی برای آن‌هاست.

لوتار ماتئوس، اسطوره فوتبال آلمان‌ها و ستاره سابق باشگاه بایرن مونیخ آلمان در ارتباط با بهترین بازیکنان ممکن برای جایگزینی روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری در ترکیب باواریایی‌ها پیشنهاد جالب توجهی ارائه می‌دهد.

ماتئوس در این زمینه چنین می‌گوید: "اگر از نظر مالی ممکن باشد، روملو لوکاکو به جای روبرت لواندوفسکی و سادیو مانه به جای سرژ گنبری. این بازیکنان کیفیت و شخصیت خط حمله بایرن مونیخ را خفظ می‌کند. بازی کردن جلوی این دو برای هر مدافعی مشکل است. اگر چه آن‌ها در دهه سوم زندگی‌شان هستند و بعید است که بایرن مونیخ بتواند از فروش آن‌ها در آینده پول مناسبی دریافت کند اما لوکاکو و مانه برای چندین سال می‌توانند گزینه ایده‌آلی برای بایرن مونیخ باشند."

لازم به ذکر است که روبرت لواندوفسکی و سرژ گنبری، دو بازیکن از نفرات برتر خط حمله بایرن مونیخ می‌باشند که از تمدید قرارداد خود با باواریایی‌ها سر باز زده‌اند و ساز جدایی و ترک مونیخ را کوک کرده‌اند.

9404