پاسخ توییتری مدیرعامل سابق بایرن مونیخ به اظهارات تند لوتار ماتئوس

پاسخ توییتری مدیرعامل سابق بایرن مونیخ به اظهارات تند لوتار ماتئوس

پایگاه خبری فوتبالی- لوتار ماتئوس، یکی از بازیکنان اساطیری آلمان، به دلیل میزان بالای مخارج بایرن مونیخ در دوران اولیور کان، اظهارات شدیداللحنی را بیان کرده بود و همین موضوع، پاسخ سریع اولیور کان را در پلتفرم ایکس به همراه داشت.

به گزارش فوتبالی، اولیور کان در انتهای فصل ۲۰۲۲-۲۰۲۳ و پس از اخراج یولیان ناگلزمن، به همراه حسن صالیحمیدزیچ از بایرن مونیخ اخراج شدند و پس از بررسی اسناد اقتصادی سالانه بایرن مونیخ، مدیر ورزشی جدید آن‌ها نیاز فوری به کاهش میزان دستمزدها را توصیه کرده است. لوتار ماتئوس هم اولیور کان را به عنوان عامل بحران فعلی غول فوتبال آلمان دانست.

برخی از اظهارات اولیور کان در ایکس به شرح زیر است:«در طول مدتی که عضو هیئت مدیره بایرن بودم، همیشه به همراه همکاران هیئت مدیره و هیئت نظارت، جنبه‌های مالی باشگاه را زیر نظر داشتم. تمام تصمیمات مالی کلیدی همیشه توسط کل هیئت مدیره و هیئت نظارت گرفته می‌شد.»

«در طول پاندمی کرونا، اف سی بایرن یکی از معدود باشگاه‌های برتر لیگ قهرمانان اروپا بود که توانست در اسناد مالی خود به سوددهی دست یابد. به‌علاوه، تحت رهبری من، اف سی بایرن توانست رکورد گردش مالی بی سابقه 854.2 میلیون یورویی را در فصل 2022/23 ایجاد کند.»

«اولاً، دستمزد بازیکنان اف سی بایرن به طور قابل توجهی کمتر از رقبای اصلی ما در لیگ قهرمانان اروپا بود و ثانیاً، تمام بازیکنان همیشه پاداش‌های مرتبطی با عملکردشان داشتند.»

«لوتار ماتئوس فقط یک کارشناس است و بدیهی‌ست که به حقایق مربوطه دسترسی نداشته باشه تا تحلیلی شایسته و مستدل انجام دهد. اکنون برای همه آرزوی ادامه قهرمانی اروپا هیجان انگیز و جوی دارم.»

1428