هشدار جدی اسطوره به مونیخی‌ها بابت آمار بالای خروج ستاره‌ها: مایه آبروریزی!

هشدار جدی اسطوره به مونیخی‌ها بابت آمار بالای خروج ستاره‌ها: مایه آبروریزی!

پایگاه خبری فوتبالی - به عقیده لوتار ماتئوس خروج چندین بازیکن بزرگ در سالیان اخیر بر وجهه باشگاه آلمانی بایرن مونیخ تاثیر منفی می‌گذارد و حتی باعث از دست رفتن حیثیت این باشگاه آلمانی می‌شود!

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، باواریایی‌ها در سالیان گذشته ستاره‌های بسیاری از جمله تیاگو، آلابا، بواتنگ، مارتینز و زوله را از دست داده‌اند که بیشتر آن‌ها به خواست خود از جمع مونیخی‌ها جدا شدند. هم‌چنین ممکن است گنبری و لواندوفسکی نیز به علتی مشابه بایرن مونیخ را ترک کنند و لوتار ماتئوس این اتفاقات را برای بایرن مونیخ نگران‌کننده می‌داند و می‌گوید: "این مایه شرمساری و البته اتفاقی قابل توجه است که بازیکنان بیشتری می‌خواهند از بایرن مونیخ جدا شوند. قبلا این‌طوری نبود و من فکر می‌کنم دلایل مختلفی برای این موضوع وجود دارد. ازدیاد این اتفاقات مطمئنا نور خوبی بر روی این باشگاه نمی‌اندازد و حتی می‌توان گفت که مایه آبروریزی است! بازیکنان دیگر از حضور در بهترین باشگاه آلمانی احساس راحتی نمی‌کنند و نکرده‌اند."

اسطوره سابق مانشافت و بایرن مونیخ در مورد حواشی مصاحبه اخیر روبرت لواندوفسکی و پاسخ باشگاه هم چنین گفت: "من می‌توانم او را درک کنم. این اظهارات نشانه روشنی است که روبرت بسیار ناامید است و احساس با ارزش بودن نمی‌کند. در این مورد، قدردانی برای من فقط به معنای پول نیست. اگر مانند روبرت عملکردی دارید و می‌دانید که باشگاه هم‌چنان به ارلینگ هالند علاقه دارد، قبول کردن آن دشوار است. در آن سو، بایرن مونیخ هم حق دارد نگاهی به اطراف بیندازد. اما این حق لواندوفسکی است که به این شکل نظرات خود را بیان کند. من اگر بودم خیلی زودتر از روبرت مراقبت می‌کردم. چون فکر می‌کنم او هنوز هم می‌تواند دو تا سه سال در سطح بالا بازی کند. اگر من جای لواندوفسکی بودم، دوست نداشتم آن‌چه که از پینی زهاوی درباره مذاکرات و ادعاهای او می‌خوانم، درست باشد."

9404