گزارش‌روز؛ ستاره جدید تاتنهام موقعیت‌سازترین فول‌بک لیگ‌های معتبر اروپا

گزارش‌روز؛ ستاره جدید تاتنهام موقعیت‌سازترین فول‌بک لیگ‌های معتبر اروپا

پایگاه خبری فوتبالی - بازیکن سابق بایرن مونیخ و اینتر و کنونی تاتنهام هاتسپر آماری بی‌نظیر در رقابت‌های فصل گذشته از خود به جای گذاشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های آلمانی، ایوان پریشیچ، هافبک تیم ملی فوتبال کرواسی و ستاره کنونی خط میانی باشگاه تاتنهام هاتسپر انگلیس حضوری قرضی و یک ساله در مونیخ داشت و توانست عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

با این اوصاف، این بازیکن به دلایل نامشخصی به اینتر برگردانده شد و بایرن مونیخ برای خرید دائم این هافبک کروات مبلغ شانزده میلیون یورو هزینه نکرد.

در رقابت‌های فصل گذشته سری آ، ایوان پریشیچ اما بیست و شش موقعیت گل ایجاد کرد که در بین فول بک ها و وینگ بک های پنج لیگ معتبر اروپایی بی‌نظیر و بهترین بوده است.

ایوان پریشیچ هم‌چنین در رده‌بندی کلی و در قیاس با تمامی بازیکنان، در رتبه چهارم در این زمینه قرار می‌گیرد و تنها وینیسیوس، اودگار و سنت ماکسیمین عملکردی بهتر از او داشته‌اند.

این در شرایطی است که در جدول برترین گلزنان لیگ‌های معتبر کشورهای اروپایی یا همان برندگان  جایزه کفش طلای اروپا نیز روبرت لواندوفسکی، مهاجم ملی‌پوش و لهستانی بایرن مونیخ آلمان به عنوان نخست دست یافته بود و در جدول برترین پاسورهای لیگ‌های معتبر اروپایی نیز باز هم یک بازیکن از بایرن مونیخ آلمان به نام توماس مولر به عنوان نفر نخست و برتر انتخاب و معرفی شده بود. 

9404