در آستانه دربی لندن، فصل برای ستاره تاتنهام تمام شد؟

در آستانه دربی لندن، فصل برای ستاره تاتنهام تمام شد؟

پایگاه خبری فوتبالی - ایوان پریشیچ، پس از آسیب دیدگی در ناحیه رباط صلیبی در تمرینات تاتنهام، بعید است دیگر در این فصل قادر به بازی کردن برای تیم لندنی باشد.

به گزارش فوتبالی، این وینگر کروات، در این فصل زیر نظر آنگه پوستکوگلو نمایش خوبی داشته است و به عنوان یار تعویضی، در بازی‌های تیمش تاثیر گذاشته است اما به احتمال زیاد، این فصل به دلیل مصدومیت پیچیده او در ناحیه رباط صلیبی، برای او به اتمام رسیده است.

بیانیه باشگاه تاتنهام در این مورد بدین شرح است:" ما می‌توانیم تایید کنیم که ایوان پریشیچ، دچار یک آسیب پیچیده در رباط صلیبی زانوی راست خود شده است. این بازیکن با تجربه کروات، بدون ایجاد برخوردی در تمرینات دچار این مصدومیت شد و به زودی برای درمان به زیر تیغ جراحان خواهد رفت. بهترین‌ها را در دوران نقاهت برایت آرزو می‌کنیم ایوان."

پریشیچ در تابستان سال 2022، با انتقالی رایگان از اینتر به تاتنهام پیوست و در اولین فصل خود برای تیم لندنی، موفق شد تا در تمام رقابت‌ها، 12 پاس گل را برای هم تیمی‌هایش ارسال کند و بیشتر فصل را در پست بال تدافعی چپ، ایفای نقش کرد.

با روی کار آمدن پوستکوگلو و استفاده از چینش‌های 3-3-4 و 1-3-2-4، پریشیچ در فرصت کوتاهی که در ترکیب تاتنهام حضور داشت، یک خط جلوتر آمده بود و به عنوان وینگر برای تیم پوستکوگلو بازی می‌کرد.

2102