سردار آزمون: هیچ توصیه‌ای به بردیف نداشتم/ به او چند بازیکن معرفی کردم

سردار آزمون: هیچ توصیه‌ای به بردیف نداشتم/ به او چند بازیکن معرفی کردم

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم تیم ملی به سرمربی تراکتور توصیه‌ای داشته است؟

به گزارش فوتبالی، هواداران فوتبال ایران سرمربی جدید تراکتور را از جهت انتقال سردار آزمون به روسیه می‌شناسند. بردیف اولین مربی سردار در این لیگ بود و او را چند بار با خودش به تیم‌های مختلف برد. انتخاب بردیف، برای ساختن تراکتور در فصل آینده موجب شد تا صحبت‌های زیادی درباره مشورت دادن سردار آزمون به این مربی منتشر شود.

مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان در گفت‌و‌گو با خبرنگار فوتبالی و درخصوص اینکه گفته می‌شود به بردیف، سرمربی جدید تیم فوتبال تراکتور توصیه‌هایی داشته است، اینگونه توضیح داد:" من که نمی‌توانم به یک مربی بزرگ توصیه کنم که فلان کار را انجام دهد و فلان کار را انجام ندهد. من می‌دانم حالا اگر خدایی ناکرده تراکتور نتیجه نگیرد می‌خواهند همه چیز را به گردن من بیاندازند. بردیف چند سوال از من پرسید و من هم جز خوبیِ تراکتور چیزی به او نگفتم. من به او نگفته‌ام که فلان مربی را جذب کن و...، چون من در آن حد و اندازه‌ها نیستم. اگر هم چنین کاری کرده‌ام مثل مرد می‌گفتم که این کار را کرده‌ام. او از من خواست چند بازیکن را به او معرفی کنم که من هم همین کار را کردم، اما تصمیم اول و آخر را خودش خواهد گرفت. بازیکنانی که من معرفی کردم هم جز بهترین‌های لیگ برتر و تیم ملی ایران هستند."

سردار حاضر نشد درباره بازیکنانی که به سرمربی جدید تراکتور معرفی کرده حرفی بزند اما طی روزهای گذشته صحبت از علاقه تراکتور به لژیونرهایی مثل محمد محبی و کریم انصاری‌فرد مطرح شده است.

7655