بردیف: فکر نمی‌کردم مهاجم موردنظر زنیت سردار آزمون باشد

بردیف: فکر نمی‌کردم مهاجم موردنظر زنیت سردار آزمون باشد

وب سایت رسمی فوتبالی- قربان بردیف، سرمربی ترکمنستانی روبین‌کازان به قهرمانی تیم شاگرد سابقش در لیگ برتر روسیه واکنش نشان داد.

به گزارش فوتبالی به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال روبین‌کازان روسیه، قربان بردیف در واکنش به این پرسش که چگونه در همان آغاز فصل جاری لیگ برتر روسیه قهرمانی تیم زنیت سن‌پترزبورگ را پیش‌بینی کرده بود گفت: طبق سازماندهی که دیدم آنها همه چیز را به خوبی پیش بردند. می‌دانستم که در نقل‌وانتقال‌های زمستانی تقویت می‌شوند. البته فکر نمی‌کردم مهاجم موردنظر آنها سردار آزمون باشد. اگر زنیت سردار آزمون را از روبین‌کازان نمی‌گرفت به دنبال بازیکن خوب دیگری در خط حمله بودند.

سرمربی تیم روبین‌کازان افزود: سرگئی سماک مربی بسیار بلندپرواز و ماهری است. پیش از این درباره مربیان جوان حرف زده بودم و سرگئی سماک یک مربی مستعد است.

قربان بردیف درباره تحلیل خود از صعود لیورپول به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی برابر بارسلونا خاطرنشان کرد: همان‌طور که روی پیراهن محمد صلاح نوشته بود نباید هرگز خود را تسلیم کنید. این مهم‌ترین مساله در فوتبال است. نمونه این کار نیز تیم روستوف است که با تیم‌های بزرگ و قدرتمند اروپایی مبارزه کرد. مساله مهم این است که باور داشته باشید همه چیز امکان‌پذیر است.

7655