دو شماره پیراهن احتمالی برای مدافع تازه‌وارد رئال مادرید

دو شماره پیراهن احتمالی برای مدافع تازه‌وارد رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - آنتونیو رودیگر مدافع آلمانی تازه وارد رئال مادرید دوشنبه ساعت 14:30 در ورزشگاه برنابئو معارفه خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن آلمانی با قراردادی چهار ساله تا سال 2026 به رئال مادرید ملحق خواهد شد و انگیزه ویژه ای دارد تا در فصل آینده بخش مهمی از ترکیب رئال مادرید باشد. رودیگر در پایان لیگ ملت های اروپا چند روزی را استراحت کرد اما روز دوشنبه برای تست پزشکی و امضای قرارداد به مادرید می آید و در مقابل خبرنگاران معارفه خواهد شد. مدافع آلمانی یکی از دو خرید تابستانی رئال مادرید در کنار شوامنی بوده است.

در حال حاضر مشخص نیست که شوامنی فصل آینده چه پیراهنی را می پوشد. رئال مادرید دو شماره را به وی پیشنهاد داده است: یکی شماره دوازده که با رفتن مارسلو خالی شده است و دیگری شماره 22 که با رفتن ایسکو متعلق به بازیکن دیگری نیست. رودیگر دوست داشت که مثل چلسی و تیم ملی آلمان شماره دو را بپوشد اما این شماره در اختیار دنی کارواخال دفاع راست رئال مادرید و یکی از بازیکنان قدیمی تیم است. به همین خاطر رئال به رودیگر پیشنهاد داده دو شماره ای را به تن کند که اعداد دو را در خود دارد. به طور مثال شوامنی نیز به شماره هشت علاقه داشت اما به علت پر بودن این شماره مجبور بود شماره 18 را بپوشد.

4125