عکس جالبی که امباپه در استخر منتشر کرد؛ شروع تعطیلات!

عکس جالبی که امباپه در استخر منتشر کرد؛ شروع تعطیلات!

پایگاه خبری فوتبالی - با پایان فصل باشگاهی در فوتبال اروپا، بسیاری از بازیکنان تعطیلات تابستانی خود را آغاز کردند و بدین ترتیب به استراحت پرداختند اما خیلی دیگر از بازیکنان که درگیر اردو های ملی بودند، نتوانستند راهی تعطیلات شوند و به استراحت بپردازند چرا که درگیر بازی های تیم ملی کشور خود بودند.

به گزارش فوتبالی، کیلیان امباپه پس از پایان فصل باشگاهی در پاریسن ژرمن، راهی اردوی تیم ملی فرانسه شد تا در رقابت های لیگ ملت های اروپا حضور پیدا کند. اکنون پس از برگزاری 4 هفته از رقابت های لیگ ملت های اروپا، این بازی ها هم فعلا در این مقطع به پایان رسیده است و بازیکنان از اردو های ملی خود مرخص شده اند.

کیلیان امباپه، ستاره تیم ملی فرانسه هم پس از پایان اردوی ملی راهی تعطیلات شده است تا بالاخره به استراحت بپردازد. او در ماه های اخیر حاشیه های زیادی را پیرامون پیوستن به رئال مادرید اطراف خود داشت اما در نهایت قرارداد خود را با پی اس جی تمدید کرد.

امباپه با انتشار این عکس در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، در حالی که در استخر است نوشت:" بالاخره" که در واقع منظور او این است که بالاخره تعطیلات او هم شروع شده است!

1470