عکس؛ تیپ خاص امباپه هنگام پیوستن به تیم ملی فرانسه

عکس؛ تیپ خاص امباپه هنگام پیوستن به تیم ملی فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه به تازگی به اردوی تیم ملی فرانسه اضافه شده است و در تصاویری از او می بینیم که با سر و وضعی خاص به اردوی تیم ملی کشورش رفته است و بدین ترتیب مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، امباپه در روز های اخیر حاشیه های زیادی پیرامون خود داشته است. بحثِ اینکه او به رئال مادرید خواهد رفت یا اینکه قراردادش را با پی اس جی تمدید می کند تبدیل به یک بحث داغ و سوژه تمام رسانه های ورزشی شده بود. امباپه سرانجام قرارداد خود را با پاریسن ژرمن تمدید کرد و در یک مراسم با حضور ناصر الخلیفی در ورزشگاه پارک ده پرنس آن را علنی کرد تا تکلیف این ستاره فرانسوی هم بالاخره مشخص شود.

اکنون و با به پایان رسیدن فصل فوتبال باشگاهی در فرانسه، کیلیان امباپه راهی اردوی تیم ملی کشور خود شده است و به آن پیوسته است تا بدین ترتیب به همراه سایر هم‌تیمی هایش به آماده سازی برای تورنمنت ها و رقابت های پیش‌رو بپردازد. تیم ملی فرانسه که قهرمان جام جهانی 2018 روسیه است، به عنوان مدافع عنوان قهرمانی پا به رقابت های جام جهانی 2022 قطر می گذارد و همین قضیه انتظارات را از این تیم بالا می برد و فشار بیشتری را روی دیدیه دشان و شاگردانش می گذارد.

1470