جزییات پیشنهاد رئال مادرید برای جایگزین مودریچ

جزییات پیشنهاد رئال مادرید برای جایگزین مودریچ

پایگاه خبری فوتبالی - لوکا مودریچ هافبک کروات قراردادش را با رئال مادرید تا تابستان 2023 تمدید کرده است و حداقل یک سال دیگر در رئال خواهد بود اما تا آن زمان 37 ساله می شود و طبیعی است که مدیران رئال به فکر جایگزین برایش باشند.

به گزارش فوتبالی، یکی از جدی ترین گزینه های رئال مادرید برای جانشینی مودریچ، جود بلینگام هافبک انگلیسی دورتموند است. در حقیقت رئال در نظر دارد که این بازیکن را در سال 2023 به خدمت بگیرد. رادیو کادنا سر گزارش داده است که رئال مادرید حاضر است برای خرید این بازیکن 90 میلیون یورو بپردازد. رئال مادرید قراردادی پنج تا شش ساله را به بلینگام پیشنهاد خواهد داد.

البته رادیو کادناسر در گزارش خود به این نکته اشاره کرده است که یکی از مشکلات رئال برای خرید بلینگام این است که با خروج انگلیس از اتحادیه اروپا، این بازیکن غیراروپایی محسوب می شود. هر تیم لالیگایی می تواند سه بازیکن با پاسپورت غیراروپایی داشته باشد که در حال حاضر وینیسیوس، رودریگو و میلیتائو این سهمیه را پر کرده اند. اگر یکی از این سه بازیکن بتواند پاسپورت اسپانیایی بگیرد، جا برای بلینگام باز می شود. نکته دیگر مربوط به لیورپول است که برای خرید بلینگام تلاش می کند. به گفته این منبع، تیم انگلیسی حاضر است تا برای خرید هافبک دورتموند 100 میلیون یورو بپردازد.

4125