عکس؛ روزگاری که دنی آلوز در کنار پدرو، داوید ویا و اینیستا توپ می‌زد

عکس؛ روزگاری که دنی آلوز در کنار پدرو، داوید ویا و اینیستا توپ می‌زد

پایگاه خبری فوتبالی - دنی آلوز که در ژانویه گذشته قرارداد خود را با بارسلونا قطعی کرد و به جمع آبی و اناری ها برگشت، روزگاری در دوران طلایی بارسلونا حضور داشت و در کنار بهترین بازیکنان آن روز ها توپ می زد و جام ها را درو می کرد.

به گزارش فوتبالی، فصل 2010/11 برای بارسلونا و هواداران این تیم خاطرات زیادی را به همراه دارد چرا که بارسلونا در آن فصل با هدایت پپ گواردیولا توانست قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان اروپا شود و در رقابت های داخلی هم لالیگا را به دست بیاورد و بالای سر ببرد. بارسلونا در آن فصل فقط نتوانست کوپا دل ری را به دست بیاورد و در فینال آن بازی ها مقابل رئال مادرید شکست خورد. کریستیانو رونالدو تک گل رئال مادرید را در آن فینال به ثمر رساند.

بارسلونا در فصل 2010/11 بازیکنان بی نظیری داشت که گواردیولا هدایت آن ها را بر عهده داشت. در واقع آن فصل، آخرین باری بود که پپ گواردیولا موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا شد و این سرمربی اسپانیایی تا به امروز موفق به تکرار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا نشده است. دنی آلوز در آن روز ها در کنار بازیکنانی مثل پدرو، داوید ویا، اینیستا و همچنین ژاوی هرناندز، سرمربی فعلی بارسلونا، توپ می زد.

1470