ترکیب سال‌های آینده رئال مادرید؛ جای خالی دو پست

ترکیب سال‌های آینده رئال مادرید؛ جای خالی دو پست

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید در سالهای اخیر با خریدهایی نظیر شوامنی، وینیسیوس، رودریگو، کاماوینگا و ... توانسته چهره خود را بازسازی کند و به آینده امیدوار شود.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید به تدریج ترکیبی برای آینده را می سازد. در حال حاضر با احتساب بازیکنانی نظیر کورتوا که به نظر می رسد حداقل 5-6 سال دیگر در بالاترین سطح خود باشند، ترکیب رئال مادرید برای سالهای پیش رو بدین شرح خواهد بود: تیبو کورتوا 30 ساله، میلیتائو 24، رودیگر 29 ، آلابا 29 ، شوامنی 22 ، والورده 23 ، کاماوینگا 19، رودریگو 21 و وینیسیوس 21 سال سن.

در حال حاضر این ترکیب دو جای خالی دارد : دنی کارواخال و کریم بنزما. مهاجم فرانسوی همچنان می درخشد و احتمالا یکی دو سال دیگر هم در بالاترین سطح خواهد بود اما بعد از آن به زمان بازنشستگی خود خواهد رسید چرا که در حال حاضر 34 ساله است. دنی کارواخال نیز در پست دفاع راست چندان مطمئن ظاهر نشده است و باشگاه باید به فکر خرید جایگزینی برای وی باشد. اما در بقیه پست ها به نظر می رسد که خیال رئال راحت است. به طور مثال آلابا می تواند در پست دفاع چپ بدرخشد و رودریگو و وینیسیوس هم در دو جناح هجومی عملکرد خوبی از خود ارائه داده اند.

4125