آرمان به فکر تمدید با استقلال

آرمان به فکر تمدید با استقلال

پایگاه خبری فوتبالی- شرایط نامشخص سرمربی باشگاه استقلال موجب شده تا وضعیت ستاره ها و بازیکنان ملی پوش این تیم در هاله ای از ابهام باشد اما با این وجود مهاجم بی‌حاشیه آبی‌پوشان به دنبال تمدید قرارداد خود است.

به گزارش فوتبالی، آرمان رمضانی یکی از خریدهای ۲ فصل پیش استقلال بود که از ابتدای امر هواداران استقلال بابت حضور وی در این تیم انتقادهای زیادی به کادر فنی و مدیریت آن زمان باشگاه داشتند اما او بدون توجه به حواشی به کار خود ادامه داد و در شرایط سخت یکی از مهره‌های تاثیرگذار استقلال در فصل گذشته بود.

رمضانی که در لیگ بیست و یکم کمتر از دیگر مهاجمان در ترکیب اصلی قرار می‌گرفت چند گل حساس به ثمر رساند که برخی از این گل‌ها زمینه‌ساز قهرمانی استقلال شد.

هر چند که شرایط کنونی قهرمان لیگ بیست و یکم بدتر از ۱۵ تیم دیگر است و ستاره‌های این تیم تصمیم به کوچ از اردوگاه آبی‌پوشان دارند اما رمضانی به باشگاه وفادار مانده و اکنون در صف تمدیدی‌ها قرار گرفته است. رمضانی در صورت جدایی کوین یامگا و ارسلان مطهری می‌تواند به یکی از مهمترین عناصر هجومی این تیم تبدیل شود.

البته ماندگاری زلاتانِ استقلالی‌ها به تفکر مربی آینده این باشگاه مربوط خواهد شد مربی که هنوز  وجود خارجی ندارد و زمان تعیین آن نیز مشخص نیست.

7777