عکس؛ چهره خندان گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید در اردوی بلژیک

عکس؛ چهره خندان گران‌ترین خرید تاریخ رئال مادرید در اردوی بلژیک

پایگاه خبری فوتبالی - ادن هازارد در تابستان 2019 به عنوان گران ترین خرید تاریخ رئال مادرید به این باشگاه پیوست و در رئال مادرید انتظارات زیادی از او وجود داشت که این بازیکن نتوانست هیچ کدام را بر آورده کند.

به گزارش فوتبالی، اکنون اردو های ملی در جریان است و ادن هازارد در اردوی ملی تیم کشور خود یعنی بلژیک حضور دارد. بلژیک در هفته دوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم ملی لهستان خواهد رفت و این بازی امشب (چهارشنبه) از ساعت 23:15 به وقت ایران برگزار خواهد شد و باید دید که هازارد و بلژیک چه عملکردی در آن خواهند داشت.

در آخرین جلسه تمرینی تیم ملی بلژیک برای این بازی، ادن هازارد بسیار خوشحال و خندان است و مشخص است که روحیه بالایی دارد. در رئال مادرید انتقاد های زیادی نسبت به این بازیکن وجود دارد و خیلی ها معتقد هستند که او تبدیل به یک معضل شده است چرا که با مصدومیت های زیادی که داشته، نتوانسته است خود را در رئال مادرید نشان دهد و از سویی مشکل اضافه وزن را هم همچنان همراه خود دارد.

ادن هازارد در قهرمانی های فصل اخیر رئال مادرید نقشی نداشت و باید دید که برای فصل آینده چه تصمیمی برای او گرفته خواهد شد.

1470