عکس؛ تعویض پیراهن بنزما و مودریچ پس از دیدار کرواسی و فرانسه

عکس؛ تعویض پیراهن بنزما و مودریچ پس از دیدار کرواسی و فرانسه

پایگاه خبری فوتبالی - در هفته دوم از رقابت های لیگ ملت های اروپا، تیم ملی فرانسه و کرواسی به مصاف هم رفتند و این بازی در نهایت با تساوی یک بر یک خاتمه یافت و سهم هر تیم یک امتیاز از این بازی بود.

به گزارش فوتبالی، علاوه بر اینکه این بازی به خاطر اینکه تقابل فینالیست های جام جهانی 2018 روسیه بود، مورد توجه قرار گرفت، به این علت که کریم بنزما و لوکا مودریچ هم با هم روبرو می شدند، قابل توجه بود. البته بنزما در این بازی نیمکت نشین بود. بنزما و مودریچ، هر دو در رئال مادرید فصلی درخشان داشتند و از عوامل اصلی سه قهرمانی رئال مادرید در این فصل یعنی قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا بودند.

بنزما و مودریچ پس از سوت پایان بازی کرواسی و فرانسه به سمت هم رفتند و با هم خوش و بش کردند. آن ها پیراهن یکدیگر را گرفتند و بدین ترتیب به رسم یادگاری این کار را انجام دادند و پیراهن های یکدیگر را به یادگار بردند. بنزما و مودریچ هر دو از اسطوره های حال حاضر رئال مادرید هستند که محبوبیت بسیار زیادی میان هواداران این تیم دارند و ارتباط آن ها با هم بسیار خوب است که در این صحنه هم می توان متوجه ارتباط خوبی که آن ها با هم دارند شد.

1470