یوونتوس مدافع مد نظر بارسلونا را در اولویت انتقالات خود قرار داد

یوونتوس مدافع مد نظر بارسلونا را در اولویت انتقالات خود قرار داد

پایگاه خبری فوتبالی - مطابق با آخرین اطلاعات و گزارش‌های منتشر شده توسط منابع و نشریات مختلف اروپایی به ویژه رسانه‌های کشورهای ایتالیا و اسپانیا، مدیران و مسئولان باشگاه آبی و اناری‌پوشان شهر بندری بارسلون به دنبال خرید و به خدمت گرفتن مدافع ملی‌پوش و سنگالی تیم ناپولی می‌باشند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های ایتالیایی و طبق گزارش‌های این منابع خبری، مدیران و مسئولان باشگاه یوونتوس ایتالیا پروژه خرید و در اختيار گرفتن کالیدو کولیبالی، مدافع تیم ملی فوتبال سنگال و ستاره خط دفاعی باشگاه ایتالیایی ناپولی را در اولویت امور نقل و انتقالاتی خود قرار داده‌اند.

این مدافع ملی‌پوش سنگالی به مدت یک سال دیگر با مقامات باشگاه ناپولی ایتالیا قرارداد دارد و مدیریت تیم ناپولی برای فروش این بازیکن با ارزش خط دفاعی تیم خود پول زیادی را طلب می‌کند. مبلغی که به نظر می‌رسد مدیریت باشگاه بارسلونای اسپانیا قادر به پرداخت آن نمی‌باشد اما در عین حال مدیران باشگاه ایتالیایی یوونتوس شاید بتوانند با کمی اما و اگر این بازیکن را جذب کرده و به خدمت بانوی پیر درآورند.

رفتن جورجو کیلینی برای مقامات و مدیران باشگاه یوونتوس تورین گران تمام شده و مسئولان این تیم ایتالیایی خواهان خرید و به خدمت گرفتن کالیدو کولیبالی از تیم ناپولی به منظور جانشینی مدافع و کاپیتان تیم خود یعنی جورجو کیلینی هستند که به احتمال زیاد به تیمی از لیگ حرفه‌ای کشور ایالات متحده آمریکا خواهد پیوست.

در صورتی که مقامات و مدیران باشگاه ایتالیایی آتالانتا گزینه خرید دائمی مریح دمیرال از تیم یوونتوس را فعال کنند، آن‌گاه مدیریت باشگاه یوونتوس ایتالیا نیمی از پول جذب کالیدو کولیبالی را از این طریق به دست خواهد آورد.

باید منتظر ماند و دید که آیا مدیران و مسئولان باشگاه بارسلونای اسپانیا برای خرید کالیدو کولیبالی از تیم ناپولی ایتالیا تلاشی خواهند کرد یا این‌که میدان را برای مقامات و سران باشگاه ایتالیایی یوونتوس به منظور خرید و به خدمت گرفتن این مدافع ملی‌پوش سنگالی جهت پر کردن جای خالی جورجو کیلینی در بیانکونری خالی خواهند گذاشت.

9404