ورود یوونتوس به رقابت با بارسلونا برای جذب کاپیتان تیم ملی سنگال

ورود یوونتوس به رقابت با بارسلونا برای جذب کاپیتان تیم ملی سنگال

پایگاه خبری فوتبالی- یوونتوس قصد دارد به جدیدترین رقیب بارسلونا در مسیر جذب قهرمان جام ملت‌های آفریقا تبدیل شود.

به گزارش فوتبالی و به نقل از Gazzetta dello sport، یوونتوس برای جذب کالیدو کولیبالی وارد رقابت شده‌است. این مدافع سنگالی از زمان انتقال از لیگ بلژیک به ناپولی، همواره یک چهره برجسته در خط دفاعی این تیم بوده است، اما قرارداد او در سال 2023 به پایان می رسد. کولیبالی علاقه‌ای به تمدید قرارداد خود در ناپل ندارد و ممکن است در تابستان این باشگاه را ترک کند.

بارسلونا قصد دارد این بازیکن 30 ساله را به نیوکمپ بیاورد تا ضعف‌های دفاعی خود را کاهش کند. با این حال بانوی پیر فوتبال ایتالیا آماده است تا نقشه‌های آبی‌اناری‌ها را برای جذب مدافع تیم ملی سنگال برهم بزند.

در حالی که لئوناردو بونوچی نیز سال‌های پایانی فوتبالش را پشت‌سر می‌گذارد، غول‌های سری‌آ قرار است تابستان امسال با جورجو کیه‌لینی خداحافظی کنند. کولیبالی به عنوان یک هدف احتمالی برای کمک به تقویت خط دفاعی ماسیمیلیانو آلگری، سرمربی تیم شناخته شده است.

کولیبالی در این فصل یکی از ارکان اصلی ترکیب ناپولی در رقابت برای اسکودتو بود. هرچند آن‌ها چند هفته قبل شانس خود برای فتح سری‌آ را ازدست دادند، اما تا مقطعی از فصل جز گزینه‌های اصلی قهرمانی در این رقابت‌ها بودند.

9719