کولیبالی و ادامه حضور در ناپولی به دلیل قیمت بالایش

کولیبالی و ادامه حضور در ناپولی به دلیل قیمت بالایش

خبرگزاری فوتبالی – تیم‌هایی چون منچستر سیتی و پاریسن ژرمن نتوانستند رضایت ناپلی‌ها را برای جذب کولیبالی جذب کنند و احتمالا این مدافع تنومند در ناپولی خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، رسانه لاریپابلیکا ادعا کرده مبلغی که تیم ناپولی برای کولیبالی درخواست کرده بالاست و با توجه به اینکه ناپلی‌ها از رقم مورد نظرشان کوتاه نمی‌آیند، منچستر سیتی و پاریسن ژرمن او را جذب نخواند کرد تا گتوزو همچنان از حضور او استفاده کند.

مبلغ درخواستی توسط ناپولی ۸۰ میلیون یورو است و علی‌رغم اینکه سیتیزن‌ها و پاریسی‌ها جزء تیم‌های متمول به حساب می‌آیند اما نمی‌توانند این مبلغ را پرداخت کنند. پیشتر حتی اعلام شده بود منچستر سیتی با کولیبالی به توافق شخصی رسیده بود اما مدیران ناپولی حاضر نیستند به هیچ تیمی تخفیف دهند. پاریسن ژرمن هم به دلیل جدایی تیاگو سیلوا قصد داشت یک مدافع جذب کند اما نمی‌خواهد تن به هزینه‌های گزاف دهد و درحالی که به تازگی فلورنزی را هم به صورت قرضی جذب کرده‌اند، احتمال کمی وجود دارد که پول لازم برای خرید کولیبالی را داشته باشند.

ناپولی قصد دارد با ۸۰ میلیون یورو درآمدی که از راه فروش کولیبالی به دست می‌آورد به خرید وینگر و یک هافبک روی بیاورد اما اگر کولیبالی بماند آن‌ها باید در فکر جذب بازیکن در پست‌های مدنظرشان به صورت قرضی باشند.

1101