رسمی؛ جدایی دومین ستاره منچستریونایتد در کمتر از چند ساعت

رسمی؛ جدایی دومین ستاره منچستریونایتد در کمتر از چند ساعت

پایگاه خبری فوتبالی - منچستریونایتد با انتشار پستی در شبکه‌های مجازی اعلام کرد که جسی لینگارد در پایان ماه ژوئن به صورت آزد از این باشگاه جدا خواهد شد. 

به گزارش فوتبالی، جسی لینگارد و شیاطین سرخ در فصل گذشته درگیری‌های زیادی با یک دیگر داشتند. هافبک انگلیسی دوست داشت که در این فصل در تیم دیگری بازی کند و حتی در ژانویه نیز در آستانه جدایی بود، اما به هر نحوی او در الدترافورد ماندگار شد، اما دیگر داستان او با شیاطین سرخ به پایان رسیده است.

به نقل از سایت گل، ساعاتی پیش منچستریونایتد به صورت رسمی خروج پل پوگبا ستاره فرانسوی را خود را اعلام کرد و حالا آن‌ها از جدایی جسی لینگارد گفتند. 

"منچستریونایتد تایید می‌کند که جسی لینگارد در پایان قراردادش در تاریخ 30 ژوئن 2022، از این باشگاه جدا خواهد شد. جسی از تیم‌های پایه این باشگاه فوتبالش را آغاز کرد و الان بیش از 20 سال است که لباس منچستریونایتد را برتن کرده است."

لینگارد برای اولین بار در سال 2014 زمانی که 21 ساله بود برای تیم بزرگسالان منچستریونایتد به میدان رفت. او در فصل 2015-16 به یکی از مهره‌های کلیدی تیم تبدیل شد و بیش از 40 بازی انجام داد. او زیر نظر لوییس فن خال و ژوزه مورینیو مرتباً به بازی گرفته می‌شد، اما اوضاع زیر نظر اوله گونر سولشر تغییر کرد. 

4416